Zimní semestr
Informace budou postupně aktualizovány.
E-zápisy do ZS 2023/2024 jsou v termínu 1. až 10. 9. 2023. Všechny informace najdeš na stránce E-zápis.
Všechny informace najdeš na stránce E-zápis.
Všechny informace najdeš na stránce Pozápisové změny.
Všechny informace najdeš na stránce Kontaktní centrum a ostatní žádosti.
Všechny informace najdeš na stránce E-zápis.
Všechny informace najdeš na stránce Harmonogram výuky.
Všechny informace najdeš na stránce Potvrzení o studiu.
Úřední hodiny včetně aktuálních změn provozu najdeš na stránce studijního oddělení.
Jak zaplatit?
- V Portálu studenta (UIS) v aplikaci Objednávky si vytvoříš objednávku revalidační známky. Její cena je 300 Kč.
- Vytvořené rozhodnutí o platbě uhradíš bankovním převodem nebo přes platební bránu dle uvedených údajů (je nutno zadat přesnou částku, jinak platba nebude spárována).
Kde vyzvednout?
- Známku si vyzvedneš až po provedení zápisu do ZS 2023/2024 a po potvrzení přijetí platby (v UIS).
- Vyzvednutí u Kateřiny Dubšové, BA (dveře N1038), děkanát AF, budova C.
DEN | čas |
---|---|
úterý 5. 9. 2023 | 9:30 – 10:30 |
středa 6. 9. 2023 | 9:30 – 10:30 |
čtvrtek 7. 9. 2023 | 9:30 – 10:30 |
úterý 12. 9. 2023 | 9:45 – 12:00 |
středa 13. 9. 2023 | 9:45 – 12:00 a 12:45 – 14:00 |
čtvrtek 14. 9. 2023 | 9:45 – 12:00 |
úterý 19. 9. 2023 | 9:45 – 12:00 |
středa 20. 9. 2023 | 9:45 – 12:00 a 12:45 – 14:00 |
čtvrtek 21. 9. 2023 | 9:45 – 12:00 |
pondělí 25. 9. 2023 | 9:00 – 11:30 a 12:00 – 14:00 |
úterý 26. 9. 2023 | 9:00 – 11:30 a 12:00 – 14:00 |
středa 27. 9. 2023 | 9:00 – 11:30 a 12:00 – 14:00 |
- Případně je vyzvednutí možné v době úředních hodin po dohodě s příslušnou studijní referentkou.
- Od 3. 10. 2023 budou prodlužovací známky k vyzvednutí v době úředních hodin u příslušné studijní referentky.
- Více informací na stránce o ISIC kartě.
- Hodnocení praxe vyplňuj průběžně, nejpozději do 10. 9. 2023.
- Pokyny najdeš na stránce Praxe.
- Informace podají studijní referentky Bc. a NMgr. studia, agenda rozdělena dle studijních programů a specializací
- Zápočty jsou zadávány v pravidelných intervalech, nikoliv každý den
- Úvodní den do studia pro studenty 1. ročníku prezenční i kombinované formy bakalářského studia se bude konat v pátek 22. 9. 2023.
- Upozorňujeme, že harmonogram a rozdělení podle specializací je nutné respektovat, kapacita posluchárny je omezená.
- Studenti kombinované formy studia: po ukončení programu následuje výuka dle rozvrhu.
- Studijní oddělení bude celý den uzavřeno.
- Objednané a zaplacené přes e-návratku budou studentům karty předány po předložení občanského průkazu na Úvodním dni v pátek 22. 9. 2023.
- Student si dodatečně může sám vytvořit objednávku ISIC karty (prezenční forma studia) nebo průkazu studenta (kombinovaná forma studia) v Portálu studenta (UIS) v aplikaci Objednávky.
- Případné nesrovnalosti bude řešit Ing. David Přecechtěl (dveře N1031 a N1032) ve dnech 25. až 27. 9. 2023 od 9.00 do 11.30 a od 12.00 do 14.00 hodin.
- Imatrikulace pro studenty 1. ročníku prezenční i kombinované formy bakalářského studia se bude konat v pátek 27. 10. 2023.
- Harmonogram bude doplněn.
- Možnost podat si žádost o ubytovací a prospěchové stipendium.
- Více informací najdeš na stránce Žádosti o stipendia.
- Informace podá studijní referentka Mgr. et Mgr. Eva Klepáčková. Studenti vyjíždějící v ZS 2023/2024 do zahraničí si odeberou všechny předměty a požádají e-mailem příslušnou studijní referentku o zápis do semestru bez předmětů.
- Podej si příslušnou žádost v aplikaci Kontaktní centrum v UIS, případně neváhej oslovit v období e-zápisů příslušnou studijní referentku daného programu/specializace a řešit vzniklou situaci.
- Žádosti:
- Žádost o další zápis předmětu
- Pokud student nesplnil podruhé zapsaný předmět v ZS 2022/2023 a chce jej studovat znovu, musí si podat žádost o zrušení druhého zápisu tohoto předmětu (tj. umožnění třetího zápisu předmětu) v Kontaktním centru v UIS nejpozději do 9. 2. 2024.
- Student použije žádost 032_Z_Žádost o zrušení zápisu předmětu. Tuto žádost stačí poslat v Kontaktním centru elektronicky. O žádosti rozhodne děkan fakulty.
- Do žádosti student uvede počet získaných kreditů za celé studium a za poslední dva studované semestry.
- Jestliže nebude žádost v Kontaktním centru podána do uvedeného termínu, bude studium následně ukončeno! Žádosti podané po tomto termínu budou automaticky zamítány.
- Prohlášení o zanechání studia
- Pokud student nesplnil stanovený počet postupových kreditů (tj. alespoň 40 za poslední dva semestry nebo 15 kreditů do druhého semestru), podá Prohlášení o ukončení studia přes Kontaktní centrum do 9. 2. 2024.
- Student použije formulář 010_O_Prohlášení o zanechání studia. Prohlášení bude podáno v Kontaktním centru elektronicky. Po elektronickém podání je nutno žádost vytisknout, podepsat a doručit na studijní oddělení do 7 kalendářních dní.
- Žádost o mimořádný zápis do dalšího semestru
- V odůvodněných a doložitelných případech může student podat žádost o mimořádný zápis do dalšího semestru bez dosažení požadovaného počtu postupových kreditů v Kontaktním centru do 9. 2. 2024.
- Student použije žádost 031_Z_Žádost o mimořádný zápis do dalšího semestru bez získaných 40 kreditů nebo žádost 030_Z_Žádost o mimořádný zápis do druhého semestru bez získaných 15 kreditů. Tuto žádost stačí poslat v Kontaktním centru elektronicky. O žádosti rozhodne děkan fakulty.
- Do žádosti student dopíše počet získaných kreditů za celé studium a za poslední dva studované semestry nebo za první semestr.
- Jestliže nebude žádost v Kontaktním centru podána do uvedeného termínu, bude studium následně ukončeno! Žádosti podané po tomto termínu budou automaticky zamítány.
- Další informace
Informace o Kontaktním centru jsou zveřejněny na webových stránkách fakulty: https://af.mendelu.cz/student/dulezite-dokumenty/kontaktni-centrum-a-ostatni-zadosti/.