Zimní semestr
E-zápisy do ZS 2024/2025 Všechny informace najdeš na stránce E-zápis.
- Podej si příslušnou žádost v aplikaci Kontaktní centrum v UIS, případně neváhej oslovit v období e-zápisů příslušnou studijní referentku daného programu/specializace a řešit vzniklou situaci.
- Žádosti:
- Žádost o další zápis předmětu
- Pokud student nesplnil podruhé zapsaný předmět v ZS 2022/2023 a chce jej studovat znovu, musí si podat žádost o zrušení druhého zápisu tohoto předmětu (tj. umožnění třetího zápisu předmětu) v Kontaktním centru v UIS nejpozději do 9. 2. 2024.
- Student použije žádost 032_Z_Žádost o zrušení zápisu předmětu. Tuto žádost stačí poslat v Kontaktním centru elektronicky. O žádosti rozhodne děkan fakulty.
- Do žádosti student uvede počet získaných kreditů za celé studium a za poslední dva studované semestry.
- Jestliže nebude žádost v Kontaktním centru podána do uvedeného termínu, bude studium následně ukončeno! Žádosti podané po tomto termínu budou automaticky zamítány.
- Prohlášení o zanechání studia
- Pokud student nesplnil stanovený počet postupových kreditů (tj. alespoň 40 za poslední dva semestry nebo 15 kreditů do druhého semestru), podá Prohlášení o ukončení studia přes Kontaktní centrum do 9. 2. 2024.
- Student použije formulář 010_O_Prohlášení o zanechání studia. Prohlášení bude podáno v Kontaktním centru elektronicky. Po elektronickém podání je nutno žádost vytisknout, podepsat a doručit na studijní oddělení do 7 kalendářních dní.
- Žádost o mimořádný zápis do dalšího semestru
- V odůvodněných a doložitelných případech může student podat žádost o mimořádný zápis do dalšího semestru bez dosažení požadovaného počtu postupových kreditů v Kontaktním centru do 9. 2. 2024.
- Student použije žádost 031_Z_Žádost o mimořádný zápis do dalšího semestru bez získaných 40 kreditů nebo žádost 030_Z_Žádost o mimořádný zápis do druhého semestru bez získaných 15 kreditů. Tuto žádost stačí poslat v Kontaktním centru elektronicky. O žádosti rozhodne děkan fakulty.
- Do žádosti student dopíše počet získaných kreditů za celé studium a za poslední dva studované semestry nebo za první semestr.
- Jestliže nebude žádost v Kontaktním centru podána do uvedeného termínu, bude studium následně ukončeno! Žádosti podané po tomto termínu budou automaticky zamítány.
Všechny informace najdeš na stránce Pozápisové změny.
Všechny informace najdeš na stránce Kontaktní centrum a ostatní žádosti.
Studenti se mohou prostřednictvím e-mailu obracet na garanta daného předmětu nejpozději do 3. 9. 2024.
Žádost o vypsání konzultační formy výuky pak musí garant předmětu podat v Kontaktním centru v UIS (žádost 903_Z) do 6. 9. 2024. Žádost podléhá procesu schválení příslušným studijním proděkanem.
Zápis předmětu, který je vypsán v konzultační formě, je možné pouze s uděleným zápočtem z tohoto předmětu z minulého studijního období.
Všechny informace najdeš na stránce Harmonogram výuky.
Všechny informace najdeš na stránce Potvrzení o studiu.
Úřední hodiny včetně aktuálních změn provozu najdeš na stránce studijního oddělení.
Jak zaplatit?
- V Portálu studenta (UIS) v aplikaci Objednávky si vytvoříš objednávku revalidační známky. Její cena je 300 Kč.
- Vytvořené rozhodnutí o platbě uhradíš bankovním převodem nebo přes platební bránu dle uvedených údajů (je nutno zadat přesnou částku, jinak platba nebude spárována).
Kde vyzvednout?
- Známku si vyzvedneš až po provedení zápisu do ZS 2023/2024 a po potvrzení přijetí platby (v UIS).
- Vyzvednutí u Kateřiny Dubšové, BA (dveře N1038), děkanát AF, budova C.
DEN | čas |
---|---|
úterý 5. 9. 2023 | 9:30 – 10:30 |
středa 6. 9. 2023 | 9:30 – 10:30 |
čtvrtek 7. 9. 2023 | 9:30 – 10:30 |
úterý 12. 9. 2023 | 9:45 – 12:00 |
středa 13. 9. 2023 | 9:45 – 12:00 a 12:45 – 14:00 |
čtvrtek 14. 9. 2023 | 9:45 – 12:00 |
úterý 19. 9. 2023 | 9:45 – 12:00 |
středa 20. 9. 2023 | 9:45 – 12:00 a 12:45 – 14:00 |
čtvrtek 21. 9. 2023 | 9:45 – 12:00 |
pondělí 25. 9. 2023 | 9:00 – 11:30 a 12:00 – 14:00 |
úterý 26. 9. 2023 | 9:00 – 11:30 a 12:00 – 14:00 |
středa 27. 9. 2023 | 9:00 – 11:30 a 12:00 – 14:00 |
- Případně je vyzvednutí možné v době úředních hodin po dohodě s příslušnou studijní referentkou.
- Od 3. 10. 2023 budou prodlužovací známky k vyzvednutí v době úředních hodin u příslušné studijní referentky.
- Více informací na stránce o ISIC kartě.
- Hodnocení praxe vyplňuj průběžně, nejpozději do 10. 9. 2023.
- Pokyny najdeš na stránce Praxe.
- Informace podají studijní referentky Bc. a NMgr. studia, agenda rozdělena dle studijních programů a specializací
- Zápočty jsou zadávány v pravidelných intervalech, nikoliv každý den
- Úvodní den do studia pro studenty 1. ročníku prezenční i kombinované formy bakalářského studia se bude konat v pátek 22. 9. 2023.
- Upozorňujeme, že harmonogram a rozdělení podle specializací je nutné respektovat, kapacita posluchárny je omezená.
- Studenti kombinované formy studia: po ukončení programu následuje výuka dle rozvrhu.
- Studijní oddělení bude celý den uzavřeno.
- Objednané a zaplacené přes e-návratku budou studentům karty předány po předložení občanského průkazu na Úvodním dni v pátek 22. 9. 2023.
- Student si dodatečně může sám vytvořit objednávku ISIC karty (prezenční forma studia) nebo průkazu studenta (kombinovaná forma studia) v Portálu studenta (UIS) v aplikaci Objednávky.
- Případné nesrovnalosti bude řešit Ing. David Přecechtěl (dveře N1031 a N1032) ve dnech 25. až 27. 9. 2023 od 9.00 do 11.30 a od 12.00 do 14.00 hodin.
- Imatrikulace pro studenty 1. ročníku prezenční i kombinované formy bakalářského studia se bude konat v pátek 27. 10. 2023.
- Harmonogram bude doplněn.
- Možnost podat si žádost o ubytovací a prospěchové stipendium.
- Více informací najdeš na stránce Žádosti o stipendia.
- Informace podá studijní referentka Mgr. et Mgr. Eva Klepáčková. Studenti vyjíždějící v ZS 2023/2024 do zahraničí si odeberou všechny předměty a požádají e-mailem příslušnou studijní referentku o zápis do semestru bez předmětů.
- Témata prací jsou zveřejněna v UIS (Portálu studenta → Rozpisy témat → Témata k závěrečným pracím → Seznam témat), student rovněž může navrhnout téma své
- Upozorňujeme na inovované nařízení děkana 7/2023 o požadavcích na BP a DP a novou směrnici rektora 3/2024 zveřejňování závěrečných prací
- Aktuální a další potřebné informace (vč. předpisů) jsou uvedeny zde: https://af.mendelu.cz/student/studuji/zaverecne-prace/