Letní semestr
Informace jsou vždy aktualizovány před zahájením semestru.
Obecné informace najdeš ještě na stránce E-zápis.
- Podej si příslušnou žádost v aplikaci Kontaktní centrum v UIS, případně neváhej oslovit v období e-zápisů příslušnou studijní referentku daného programu/specializace a řešit vzniklou situaci.
- Žádosti:
- Žádost o další zápis předmětu
- Pokud student nesplnil podruhé zapsaný předmět v ZS 2024/2025 a chce jej studovat znovu, musí si podat žádost o zrušení druhého zápisu tohoto předmětu (tj. umožnění třetího zápisu předmětu) v Kontaktním centru v UIS nejpozději do 6. 2. 2026.
- Student použije žádost 032_Z_Žádost o zrušení zápisu předmětu. Tuto žádost stačí poslat v Kontaktním centru elektronicky. O žádosti rozhodne děkan fakulty.
- Do žádosti student uvede počet získaných kreditů za celé studium a za poslední dva studované semestry.
- Jestliže nebude žádost v Kontaktním centru podána do uvedeného termínu, bude studium následně ukončeno! Žádosti podané po tomto termínu budou automaticky zamítány.
- Prohlášení o zanechání studia
- Pokud student nesplnil stanovený počet postupových kreditů (tj. alespoň 40 za poslední dva semestry nebo 15 kreditů do druhého semestru), podá Prohlášení o ukončení studia přes Kontaktní centrum do 6. 2. 2026.
- Student použije formulář 010_O_Prohlášení o zanechání studia. Prohlášení bude podáno v Kontaktním centru elektronicky. Po elektronickém podání je nutno žádost vytisknout, podepsat a doručit na studijní oddělení do 7 kalendářních dní.
- Žádost o mimořádný zápis do dalšího semestru
- V odůvodněných a doložitelných případech může student podat žádost o mimořádný zápis do dalšího semestru bez dosažení požadovaného počtu postupových kreditů v Kontaktním centru do 6. 2. 2026.
- Student použije žádost 031_Z_Žádost o mimořádný zápis do dalšího semestru bez získaných 40 kreditů nebo žádost 030_Z_Žádost o mimořádný zápis do druhého semestru bez získaných 15 kreditů. Tuto žádost stačí poslat v Kontaktním centru elektronicky. O žádosti rozhodne děkan fakulty.
- Do žádosti student dopíše počet získaných kreditů za celé studium a za poslední dva studované semestry nebo za první semestr.
- Jestliže nebude žádost v Kontaktním centru podána do uvedeného termínu, bude studium následně ukončeno! Žádosti podané po tomto termínu budou automaticky zamítány.
Všechny informace najdeš na stránce Kontaktní centrum a ostatní žádosti.
Všechny informace najdeš na stránce Pozápisové změny.
- Konzultační forma výuky předmětu je určena výhradně k odvrácení prodloužení standardní doby studia. Například je daný předmět v posledním ročníku studia nebo je prerekvizitou předmětu z vyššího semestru.
- Studenti mohou prostřednictvím e-mailu požádat garanta daného předmětu nejpozději do 10. 2. 2026 do 12:00 hodin.
- V případě, že garant předmětu souhlasí s vypsáním předmětu v konzultační formě výuky, požádá o to v Kontaktním centru v UIS (žádost 903_Z) do 13. 2. 2026. Žádost podléhá schválení příslušným studijním proděkanem.
- Zápis předmětu, který je vypsán v konzultační formě, je možné pouze se získaným zápočtem z tohoto předmětu z minulého studijního období nebo při splnění garantem předmětu stanovených požadavků kladených na předmět.
Všechny důležité termíny pro tvoje studium najdeš na stránce Harmonogram výuky.
Návod, jak získat potvrzení o studiu, najdeš na stránce Potvrzení o studiu.
Úřední hodiny včetně aktuálních změn provozu najdeš na stránce studijního oddělení.
Všechny informace o možnostech zahraničních studijních pobytů a stáží najdeš na webu Zahraniční mobility.
Všechny informace najdeš na stránce Povinná praxe.
Studenti v posledním semestru studia vyplní elektronickou přihlášku ke státní závěrečné zkoušce v UIS, termín stanoven, Harmonogram výuky. Zároveň studenti provedou volbu povinně volitelných předmětů v rámci závěrečné zkoušky.
Všechny důležité termíny najdeš na stránce Harmonogram výuky.
Všechny informace k bakalářské nebo diplomové práci najdeš na stránce Závěrečné práce.
Studenti, kteří budou v tomto akademickém roce končit studium státní závěrečnou zkouškou (3. ročník Bc. a 2. ročník NMgr. studia), si nemusí nyní podávat přihlášku k promoci pomocí aplikace v UIS. Aktuálně se počítá s účastí všech absolventů. V průběhu května budou zaslány studentům pokyny, kde bude také uvedeno, jak se může student k promoci přihlásit.
Přihláška se podává elektronicky, je nutné vložit elektronické přílohy dle pokynů v konvertované podobě.
Přihláška se podává elektronicky. Aby se současným studentům BSP na AF započítaly správně body za prospěch z BSP do NMSP, musí si uchazeč založit přihlášku jako stávající uživatel UIS, a to v aplikaci Moje studium.
Přihláška se podává elektronicky. Povinnou přílohou přihlášky je formulář „Doplňující informace k přihlášce“, který je nutné vyplnit online v prostředí MS Forms. Odkaz na formulář je zveřejněn přímo v aplikaci e-přihlášky.
- Studijní oddělení
- it.af@mendelu.cz, pomoc s UIS a technická podpora